0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دریافت متن آهنگ های فرانسوی در ویندوز و اندروید

یکی از چیزهایی که مهارت شنیداری شما را تقویت میکند، گوش دادن به موسیقی های فرانسوی است، اما به شرطی که ترانه اش را متوجه شوید. برای اینکار بهتر است در هنگام گوش دادن به موسیقی، متن آن نیز جلوی چشم شما باشد. برای دریافت متن ترانه ها چند روش وجود دارد که همگی را به شما یاد میدهم :

1 – دانلود متن ترانه : سایتهایی هستند که متن ترانه ها را منتشر میکنند. از زبان فارسی تا فرانسه هر آهنگی خوانده شده، متن آن در این سایتها موجود است. برخی از این سایتها عبارتند از:

اما راه ساده تر این است که اسم خواننده + اسم آهنگ + کلمه paroles را در گوگل جستجو کنید. البته به جای paroles اگر از معادل انگلیسی آن (lyrics) هم استفاده کنید، اکثرا به نتیجه می رسید.

2 – استفاده از پلاگین lyrics : با این برنامه ، دیگه نیازی به دانلود تک تک متن آهنگها و ذخیره اونها روی هارد نیست. برنامه winamp را دانلود و نصب کنید. سپس پلاگین lyrics for winamp را دانلود کرده و نصب کنید (که به برنامه winamp اضافه میشه) . حالا برنامه winamp را اگر باز است، ببندید و مجددا باز کنید. یک پنجره اضافی در کنار برنامه ظاهر میشود. (اگر باز نشد یا پنجره را بستید، روی عنوان پنجره برنامه ، کلیک راست کنید و گزینه lyrics را تیک بزنید.)

حالا هر آهنگی را که در winamp اجرا کنید، متن آنرا در کنارش در این پنجره نشان میدهد. البته باید به اینترنت وصل باشید. چون بانک ترانه ها در سایت برنامه است. توجه کنید که این برنامه ، تگ های داخل فایل mp3 را چک میکند و متن ترانه را بر اساس آن نشان میدهد. پس اگر فایل شما تگ نداشته باشد، یا تگ آن غلط باشد، برنامه کاری از دستش بر نمی آید.

تگِ فایل mp3 چیست؟ 

هر فایل mp3 یکسری مشخصات متنی از آهنگ را می تواند در خود ذخیره کند . از جمله نام خواننده و نام آهنگ و نام آلبوم و نام آهنگساز و …. اما نام خواننده و نام آهنگ  (Title و artist) برای این برنامه اهمیت دارد. برای دیدن تگهای یک آهنگ، روی اسم آهنگ در پنجره ی playlist کلیک کنید. سپس دکمه های Alt+3 را با هم فشار دهید. پنجره ای باز میشود که تگهای آهنگ را نشان میدهد و اگر غلط است یا اصلا تگ ندارد، می توانید آنها را تغییر بدهید و بنویسید. بهتره است اینکار را شما انجام ندهید. دکمه Auto-Tag در پایین سمت راست همین پنجره را اگر فشار دهید، برنامه ی winamp آهنگ شما را آنالیز میکند و اطلاعات آنرا به سرور می فرستد و سپس تگ های دقیق آهنگ را میگیرد و در آهنگ ذخیره میکند.

متاسفانه سایتهای ایرانی دانلود آهنگ، به جای تگ های اصلی اسم سایت خودشون رو قرار میدهند. مثلا www.javad-music.com تا وقتی آهنگ را در ضبط ماشین میگذارید، اسم سایتشون بجای اسم خواننده و اسم آهنگ نمایش داده شه. اما سایتهای خارجی، از این جواد بازیها در نمی آرن و در مورد آهنگهای فرانسوی، تا حدی خیالتون راحت است.

3 – نمایش متن ترانه روی اندروید با TuneWiki : این برنامه هم از تگ های mp3 برای نمایش متن آهنگها روی گوشی یا تبت اندروید استفاده میکند. درضمن، متن اکثر آهنگهای معروف را با موسیقی آن بصورت Sync پخش می کند. یعنی همزمان با خواندن آهنگ، خطی که خواننده در حال خواندن آن است را پر رنگ میکند!

دانلود برنامه tunewiki بصورت apk  یا از بازار

iranfrench_admin

لینک کوتاه نوشته
دانلود باکس
جعبه دانلود جهت دانلود سریع از VPN استفاده نکنید.. تمامی فایل ها قبل از درج بررسی شده اند. لینک دانلود از دو سرور مختلف است. امکان قطع دانلود فایل ها وجود دارد. جهت دانلود از IDM استفاده کنید.. در صورت نیاز با ما تماس بگیرید